söndag 29 november 2009

FALLING SLOWLY

Sitter på mitt rum, tillbaks i Sunne. Jag försöker lära mig låten "Falling Slowly" med Glen Hansard, på min gitarr. Går ganska bra faktiskt! Helgen i allmänhet har varit bra faktiskt. Skönt att träffa både familjen och vänner!
I morgon ska jag (bannemig!) äntligen pierca mig! Det blir i septum. Riktigt "gôtt" ska det bli och ha det gjort sen, tycker att det är så jävla snyggt!

Har även idé till en fotosession, som jag hoppas kommer bli riktigt bra! Har tänkt ut 4 bra modeller, varav två av dem är Frida och Sofie från klassen. Det andra två tänkte jag fråga i morgon. Det kommer bli kletigt och kladdigt och massor med färg om allt går som jag tänkt :D. Haha

The Weepies får stå för låten idag:

1 kommentar:

  1. vi tyckte oxå det va mysigt med dej hemma og.
    du skriver bra tycker ja.hälsn plast pappi

    SvaraRadera