tisdag 1 december 2009

IF I EVER GET MY CHANCE

Idag har det varit en riktigt bra dag, en riktigt riktigt bra dag! Jag antar att det vackra vädret gjorde sitt för mitt humör. Men även att hela kvällen umgås med några av de bästa som finns omkring mig gjorde mig riktigt glad! En sjukt rolig kväll, det behövdes kände jag.
Var just tänkt till att skriva "hoppas att det fina vädret håller i sig", men på samma gång tittar jag ut genom fönstret och ser att stjärnorna inte syns längre, och att det ligger en lätt dimma över vägen. I vilket fall som helst vill jag bannemig inte ha med regn nu i alla fall! Snö får det gärna komma, i mängder!

Hittade även ett bra band på spotify, som jag hört talas om, men aldrig lyssnat på. Men de var helt okej! Dashboard Confessional.

Nu ska jag sova, Men här kommer dagens låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar