lördag 2 januari 2010

MARKEN GUNGAR ÄN FÖR MIG, GÖR DEN LIKADANT FÖR DIG?

Nytt år nu alltså. Än så länge har det nya året inte bjudit på mycket förutom långa nätter vid datorn och msn. Vilket jag börjar bli trött på.
Nyårsafton var en riktigt kul kväll med vännerna, som spenderades i "sköna gröna Höje". Alla var finklädda med kostym eller klänning, det var nice! Vissa blev lite för fulla, men jag höll mig på styva linan hela kvällen, och allt flöt på bra och jag hade riktigt kul! Får tacka Värden så mycket!

Förövrigt så att jag less på mig själv att jag bara ligger här hela dagarna, men jag kommer verkligen inte på nånting att göra, jag vaknar alltid senare än tänkt. Usch!
Men ikväll ska jag vara barnvakt åt lillasyster Alice. Som tur är kommer hon sova, så jag ska ha en liten filmkväll med några goda vänner. Mys!

Har inte bloggat så mycket på sistone, för jag har verkligen inte ett skit att blogga om. Så... over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar