lördag 26 december 2009

LOVE MAKE US ACT LIKE WE ARE FOOLS

Nu har jag bara legat här på sängen vid datorn i två dagar, inte kommit ur pyamasen förens klockan nio på kvällen. Känns ju ganska meningslöst. Har absolut ingenting att göra här om dagarna. Men jag antar att men inte får roligare än man gör sig.

Vet inte vartifrån den kommer, men jag har haft en konstant liten pirrig känsla i magen den senaste veckan. Allmänt glad och sprallig i hela kroppen! Okej då, jag kanske har en liten aning om vart den kommer ifrån, men det tänker jag inte yttra mig om än! Känner mig i alla fall glad, och det är huvudsaken! :)

Har ingen aning om vad jag ska skriva om egentligen, svårare att blogga (någorlunda seriöst) än vad jag från början trodde. Så jag tänkte att jag svamlar på lite om film!
En otroligt bra film, vars soundtrack går varv i mina högtalare, är Moulin Rouge! En riktigt välgjord musikal med Nicole Kidman och Evan McGregor i huvudrollerna, ooh, det ryser i mig nästan. Riktigt bra story, och för de som gillar drama/romantik och musik inom film, så är det här nog en av de bästa filmer man kan se!
En film som jag väldigt gärna vill se är Avatar! Älskar sci-fi/fantasy filmer, låta sinnena flyga ut i fantasin.
Även Grinchen är en mycket gillad film så här i Juletider!

När jag ändå är igång och tipsar lite så kag jag väl lika gärna tipsa om lite musik också! Joshua Radin, riktigt skön kille, soft musik! Härligt gitarrspel och en mjuk fin röst!
En liknande artist är John Myer, ungefär samma sak där faktiskt, lugnt och skönt.

Nej nu tror jag att det är färdigbloggat, jag slänger upp en låt med Joshua och John så får ni avgöra själva!

John!


Joshua!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar