måndag 15 februari 2010

VALENTINES DAY

Överskattat jävla skitdag är vad det är. Nån dum tradition som vi efterapat, ännu en "högtid" då nästan alla företag tjänar löjligt mycket pengar på krimskrams. "Valentines day was made of couples, to make singles feel bad".

Säger som alla andra, varför duger det inte att festa med några öl längre? Nej nej, nu ska vi droga, allihop! Blir så sur. Lågt, kasst och värdelöst äre!! Hatar droger, kommer nog antagligen alltid att göra, men vad bryr ni er!? Skärp er för fan!

11 kommentarer:

  1. Ja dom jäkla cannabisrökande ungdomarna! fan kan dom inte flytta till holland, schweiz eller österike där det är ofarligt?!?

    SvaraRadera
  2. Säger vem?
    Varför skulle det var mindre farligt där? Mist lika dåligt där även om det idiotiskt nog är tillåtet. Om de bara kunde inse att det finns andra sätt att få tankarna på andra vägar!

    SvaraRadera
  3. Håller faktiskt med dig på två saker; Valentines Day är överskattat! Never the less..
    Håller delvis med dig om det andra, att hålla på med droger är ju visserligen upp till var och en men tycker det är onödigt, men jag föredrar inte öl :) Så något annat o dricka är väl helt okej!

    Btw, du är extremt fin på bilden jonna!

    SvaraRadera
  4. Öl, cider, vin, vad fan som helst. Alkohol är ju visserligen också en drog, men tycker det räcker med det också!

    SvaraRadera
  5. Det är skönt att vi par kan få er singlar att känna så här :) ignorera dagen om den stör dig då.


    Och angående droger, så länge det inte skadar dig så borde du inte bry dig. Du accepterar alkohol som också är en drog. Alkohol gör minst lika stora skador som knark då det missbrukas. Yttra dig inte utan mera kunskap och erfarenhet.

    SvaraRadera
  6. Jag har kunskap så det räcker. Och jag skrev ovan att alkohol är en drog, så det visste jag, men tycker att det räcker med det. Och jag vet inte vem du är, men om du visste vad jag gått igenom i mitt liv så skulle du nog förstå varför jag inte gillar skiten.
    Kan ju även påpeka att det oftast är folk som käftar emot andra som inte gillar droger, är oftast dem som tar dem själv...

    SvaraRadera
  7. hahahaha! jo jag tar nog mycket droger, hah! Men om du har varit med om så mycket, hur kan du då acceptera alkohol?

    SvaraRadera
  8. Jag sa inte att du gjorde det, jag sa att det oftast är så. Du vågar ju inte ens skriva vem du är, så vaför har du ens mage att sitta och skriva massa skit överhuvudtaget?
    Om du nu har så mycket mer kunskap om droger än mig, varför är du inte emot dem då!? kan väl jag fråga då?

    SvaraRadera
  9. har jag skrivit att jag är för droger eller? och jag vågar inte skriva vem jag är, men du våga inte svara på min fråga ens så...

    SvaraRadera