onsdag 3 februari 2010

TIDVIS....

Varit hemma idag. Mår inte så bra.
Så jävla konstigt, jag drömmer om och om igen att jag tappar nästan alla mina tänder. Vad kan det betyda, läbbigt som fan..?
Googlade lite på det och det stod olika på varje sida, så tar väl ingenting direkt seriöst.
Jag känner mig konstant trött, undrar vad det kan vara för fel. Kanske järnbrist igen?
Tror helgen kommer bli fullspeckad, på fredag ska Malin Eriksson bjuda på tårtkalas, då hon fyllde sjutton år i måndags. Efter det, senare på kvällen vet jag dock inte vad som händer. På lördag hakar jag på familjen ner till Karlstad, för att antingen sova hos Frida, eller hos broder Robin, det beror lite på. Anledning till att jag sover i Karlstad är att Sofie fyller arton år på Söndag, så jag och några ur klassen är bjudna ner på födelsedagsfika. Hoppas bara jag kommer få sova ut lite under helgen.

Har sjunkit in i en lite-mer-extrem-än-vanligt Lasse period. (Lars Winnerbäck)
Många av texterna påminner om så mycket, särskilt tiderna då jag började lyssna på Lasse mer, och vad som pågick då. Nej jag har inte glömt.
Längtar efter att få se honom till Sommaren igen.
Längtar efter sommaren överhuvudtaget, solens värme, den gröna naturen, kvällarna och nätterna, badandet och allt annat kul som sommaren innebär!

Jag har saknat din röst
Nu har du en ny
Ännu okända nätter ruvar
i väntan på att gry


4 kommentarer:

  1. sluta rota i det förflutna

    SvaraRadera
  2. Säger vem?
    Man kan ju inte direkt styra tankarnas väg. eller?

    SvaraRadera
  3. Men jag har saknat din hand...
    Har saknat din röst...

    http://www.youtube.com/watch?v=LovWMgzipeM

    SvaraRadera
  4. Hmm, undrar vem som skickade den länken :P.. Tänkte lägga upp den först. haha

    SvaraRadera