söndag 21 februari 2010

NEVER TOO LATE

Det har varit en givande vecka för mitt och Sofies filmprojekt! Det är bra att vi fått tummen ur så att säga. Det kanske blir bra det här tillslut!
Det har snöat löjligt mycket idag alltså! Jag och mamma var ute och skottade i ca 2 timmar förut, sen gick vi in och tog varsin kopp te och möljde i oss bullar! Den orörda snön ute på gräsmattan går över knäna nu! Känns som att det räcker så! Allra helst får den gärna försvinna, gå upp i rök, bara vara borta innan jag vaknar. Önsketänkande är alltid härligt!

Har även så här på kvällskvisten, eller 01.42 som klockan är, nyss bakat "Negerbollar", om man nu får säga så fortfarande. De är ju typiskt att när man väl är klar så har man inte längre lusten att käka dem, då men redan ätit upp halva degen, eller smeten ;O.

Just ja! De va fest igår också, hos Alexander Nyland. De var väl ganska kul, och jag var nykter. De spårade ur lite där ett tag då de vart lite tjafs, katter upp i taket, massa burkar och flaskor över hela golvet. Men men..

Tog massa ego bilder förut också, för första gången på riktigt länge. Haha. Slänger nog upp några. I slutet på inlägget.

En skapligt bra rapplåt tycker jag :O
Toppen - Vara mig själv

Jag va väl aldrig menad för dig
Men skiter i för jag kan nog reda mig själv
Mina toner av kärlek tar tron över världen
Jag bildar orden av närhet så se mig som personen jag är
Vill glömma saker jag gjorde förgäves
Och därmed spolar jag förbi den tiden
Som jag mådde som skit





Egobilder undertiden låten går kanske...?




Haha


2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera