måndag 1 februari 2010

DEAR MONDAY

Ännu en ny skolvecka, härligt! Eller kanske inte. Är trött som ett as och vill bara sova... som vanligt. Var faktiskt inte alls pepp på skolan idag, det börjar kännas så meningslöst på något vis. Jag får aldrig något gjort, så det känns bara som om jag sitter av tiden framför en dator. Inte okej!
Brb, ska ha en liten samling.
10 min senare... Back.
Fick lite info om veckan, Jag som trodde att det var nu på Torsdag det var vi skulle till Trysil, icke sa nicke! Istället ska vi på teater på Onsdag, och har även redovisning i Engelska. På torsdag startar ett nytt project. Vi ska jobba i grupper med ca 2 Pers, och göra Dokumentärer som handlar om något ämne inom Mänskliga Rättigheter. Har även matteprov på torsdag och på Fredag ska Rapporten i Sämhäll in, även den om Mänskliga Rättigheter.. mycket nu............. Hungrig är jag också. skit.

Älskade Lars Winnerbäck, Du hade tid.


Under Månen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar