söndag 4 april 2010

IN QONTROL

Påskafton var igår, dagen var ganska seg, låg mest vid datorn, as usuall. Blev dock med min kära vän Mörkhammar, som även kommer hit snart, till Molkom en sväng och sedan vidare på ett paintballmöte. Jag kände mig sedan inte så vidare glad eller social så jag drog mig hemmåt och fortsatte data.
Har gått och blivit sjuk också! Så jävla drygt alltså, det är ju en sak att vara sjuk så att man slipper skolan, men när man väl är ledig!? Uschamejjen! Antagligen fått bihåleinflammation eller nånting, lider även av feber och hela världen ska tycka mest synd om mig idag, basta.

Annars går dagarna framåt rätt segt och jag Facebookar mig genom livet just nu. Facebook is my life <3! Tragiskt... Förvisso sant dock.

Som det känns nu så verkar jag inte bli frisk tills på tisdag, då det är heldagsövning i Sunne, med ungdomarna där! Synd!
Får innerligt hoppas att jag är frisk på torsdag, då det är övning i Torsby!

Men men, nu ser jag en bil på ingång, dvs Mörkhammar är här. Så Hejdå!

På bild: Mammas påsktårta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar